Sunday 18 November 2012


assalammualaikum..

kepada rakan2 blogger sekalian..
aku nak kenalkan lah tentang diri aku ni..

aku orangnye simple je.. x lah hot mana.. aku suka berkawan..
aku suka bincang pada yang sudi untuk berbincang..
sapa2 yg x puas hati gan aku ker.. cakap jer! aku x kesah pn..
mungkin ad yg baik,, dan kelemahan aku sendiri..




nilah diri aku yg sebenar.. hihihi.. x hensem mana pn..
but the way.. aku x suka pndang paras rupa jer..
yang penting hati sentiasa cool...

ohh lupa!!
nak tahu mana datangnye mana amy gokusen tuh!!
nenek aku yang bagi nick name tu waktu ak kecik2 dulu.. sebab ak dulu nakal2..
sebenarnye nama aku hilmi...
tapi member2 kampung aku pangil aku T-min.. biaselah.. waktu kecik2 dulu an suka main nama bapak ni.. so ak x kesah lah die orang nak call ak ap ker.. janji ak tetap gan pendirian aku..

x cukup dengan tuh!! bila aku sambung study kat U ni plak. dapat lagi nama pelik..
sineor aku pangil aku jonny seksi.. aku pn xtaw ap yg seksi sangat ak ni..
and sampai sekarang lekat nama tuh kat U ni..


btw.. now ak still guna nama amy gokusen tu untuk diri ak,, sebab ak suka menghargai ap yg diberi orang lain :)

No comments:

Post a Comment